Totalul afișărilor de pagină

joi, 24 martie 2011

Mi-a promis ca ma interneaza luni. S-o vad si pe asta!

Deja m-am plictisit si cred ca am plictisit pe toata lumea. Prin urmare nu am de gand sa scriu mare lucru acum.

Mi-a spus sa stau linistita week-end-ul asta, sa ma odihnesc pentru ca luni ma interneaza.

Luni intru in 39 saptamani, azi am 38 si 4 zile.

Maine vin parintii mei de la Piatra Neamt. Raman la Iasi. Asta ma va ajuta, sunt sigura.

Nu stiu daca voi reveni cu postare pe acest subiect. Sambata, cand trebuie sa dau telefon sa spun cum ma simt, am de gand s-o pun pe doctorita sa jure ca ma interneaza.

3 comentarii:

  1. Zii doctoritei ca n-are decat sa poarte ea sarcina daca nu te interneaza luni.
    Mie asa imi spunea nevasta-mea cand o suparam, te asigur ca are efect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, nu am tupeu! Daca ma lasa balta?!

    Am o nepoata in Bucuresti care trebuie sa nasca si ea zilele astea. Si doctorita care a urmarit-o toata sarcina a lasat-o. I-a spus ca nu mai naste cu ea. Iar fata (are 23 de ani) a spus: "ma duc la spital si sa vad si eu ca nu ma baga in seama, or sa ma lase asa sa nasc pe holuri?".

    Da, ea are tupeu sa spuna asta la 23 de ani. Dar eu, la 35 de ani, nu am acest curaj/tupeu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara sa fiu impotriva dv, ma declar de partea doctoritei!
    Altele programeaza cezariana pentru ca e mai comod si mai scump. Ca sa-si poata face concediul linistite, decid ca unele femei sa nasca si inainte cu doua saptamani de termen! Cunosc cazuri - din pacate.
    Asa ca, dv. ati dat peste o persoana deosebita!
    Orice zi in plus a lui Alexandru in burtica il face mai pregatit pentru lumea asta! Ganditi-va ca ati naste natural. Daca el nu a dat semne pana acum ca vrea sa iasa, de ce sa-l obligam noi? :)
    Inca putin! :*

    RăspundețiȘtergere