Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 martie 2011

Inca doua saptamani de asteptare

Am mers, sambata dimineata, la medic, sperand sa mi se dea un termen scurt in care sa nasc. Dar am fost sfatuita sa trag aer in piept si sa astept. Inca doua saptamani. Trebuie sa il duc pe Alexandru pana la 38 saptamani. Acum are 36. Adica am intrat in 9 luni. Doctorita e bucuroasa ca am ajuns la acest termen, dar eu sunt complet aeriana. Nu stiu ce vreau, nu stiu ce va fi, nu stiu cum va fi.
_____________________________________________

Ieri a venit la mine Smaranda. Am fost la cumparaturi, apoi am stat in Parcul Copou mai bine de o ora, sa se joace. Eu m-am incalzit la soare. Am stat ca o iguana pe banca, ascultand chiotele de copii, trilurile de pasari. La ora 17.00 a venit un val de frig. Ne-am uitat la expozitia de pictura de pe gard, zgribuliti. Nici Smaranda nu mai avea chef sa stea afara.
_____________________________________________

Am primit de Martisor un tensiometru, de la tata. L-am si folosit pentru ca ieri am avut o criza. Nu foarte mare. Aveam 14,9 cu 9. Nu luasem pastila pentru hipertensiune. Dupa o ora, scazuse la 12 cu 8. Voi mai lua niste medicamente, am renuntat la altele. Va trebui sa am grija in urmatoarele doua saptamani, sa nu ma stresez, sa stau linistita. Usor de spus, greu de facut.
______________________________________________

Chiar daca azi-noapte nu am mai putut dormi de la ora 3.30, dimineata nu eram obosita. Am asteptat sa se faca 6.30 ca sa il pot scoate pe Zombie afara. Ne-a intampinat un cer plumbuit, urat. Fulguia usor. E vreme de stat in casa si citit. Si cred ca asta voi face in aceasta duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu