Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 martie 2011

Mai sunt doar cateva zile pana vine pe lume Alexandru!

Astazi am fost la medic. Am zburat pana la cabinet! Speram sa imi spuna doctorita ca ma interneaza luni, 21 martie, dar nu a fost asa.

La ecografie, Alexandru are astazi 37 saptamani si 5 zile. Mai are lichid, nu foarte mult. Nu mai are deloc spatiu, sta chircit. Are deja 3,5 kilograme. E ditamai baietanul. La monitorizarea activitatii cardiace a iesit 142, ceea ce e bine. Data trecuta era mai lenes, avea 127.

Imi venea sa ma lipesc de ecranul ecografului. I-am vazut pumnii stransi, mi-a aratat doctorita cum sta, unde ma loveste cu picioarele, cu fundul. I-am vazut si un glob ocular, nasul, gura, vezica, sexul. E bine.

Doctorita crede ca e mai bine sa mai rezist putin. Prin urmare, o sun miercuri sa ma programeze la internare. Cel mai probabil ma va interna joi, iar vineri, 25 martie, va fi operatia de cezariana. Daca va fi program incarcat la Maternitatea Elena Doamna, exista posibilitatea sa ma interneze abia luni, 28 martie. Desi, doctorita a spus ca nu ar vrea asta, ca se teme sa ma mai tina un week-end.

Ca indicatii pentru urmatoarele zile, trebuie sa stau mai mult in pat, in fotoliu, sa nu fac efort, sa nu ma enervez, sa nu-mi creasca tensiunea.

E bucuroasa si ea ca am ajuns la final. Ca am ajuns cu bine la final.

Simt ca m-am linistit. Totul este bine cu Alexandru. Fiecare zi care trece il ajuta pe el, prin urmare eu trebuie sa am rabdare.

Poate sambata viitoare, pe vremea asta, il tin in brate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu