Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 februarie 2011

Smaranda a implinit un an!


Vineri am plecat la Piatra Neamt, pentru petrecerea Smarandei. Nepoata mea a implinit pe 19 februarie 1 an. In fotografie privea uimita la tortul ei. Nu stiu daca si-a dat seama ca in fotografie este chiar ea.








Tortul a fost devorat, mai ales de copiii prezenti la petrecere. A fost din caramel!










Smaranda va fi mai mult ca sigur artista - a dansat si a batut din palme mai tot timpul. Aici poarta una dintre tinutele aduse de cele doua perechi de nasi. Cred ca a primit vreo 4 toalete. Sa va spun si ce obiecte a tras de pe tava:
1. Aparat foto
2. Ruj
3. Cartela de la masina noastra (Laguna)
4. Parfum
5. Bani

M-a fotografiat sotul meu, cu florile cumparate de tata, pentru Smaranda (flacara violet e la moda).

Aici eram in sala de mese, la vila de pe malul Bicazului. M-am simtit excelent, sambata chiar am stat pana la miezul noptii, am organizat concurs de karaoke.





Fotografie facuta duminica, 20 februarie, la 7 dimineata. Il scosesem afara pe Zombie. Ningea ca in povesti. De fapt, la Bicaz a nins nonstop. Se vede putin lacul Bicaz. In apropiere de mal erau platformele cu pastravi. Mi-e cam mila de cainii obligati sa stea permanent pe ponton, adica pe apa. Dar asta este. Bine macar ca sunt hraniti.



Vara este superb la vila. Dupa ce am plecat noi spre Iasi, invitatii urmau sa faca gratar, in curte.

Nu stiu cand voi mai ajunge acolo! Dar e un loc in care te incarci! Plus ca nu prea ai semnal la telefon! Asta este sanatate curata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu