Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 februarie 2011

De maine incep tratamentul pentru tensiune

In aceasta seara am mers la cardiolog si am facut electrocardiograma si ecografie Doppler. Tensiunea cu care am fost depistata a fost 13,5 cu 9. "Cam mare", a spus doctorul. "Sa speram ca e legat de sarcina, desi in acest stadiu al sarcinii tensiunea trebuia sa fie 11".

De maine incep un tratament usor care nu are efecte negative asupra fatului, doar o pastila dimineata. Duc tratamentul pana dupa nastere, apoi revin la control.

Medicul mi-a explicat si riscurile la care ma supun cu aceasta tensiune marita. Nu doar mama poate avea de suferit pe masa de operatie (sa paralizeze). Copilul poate muri.

Am recunoscut ca in ultimele 2 luni medicul care imi urmareste sarcina m-a gasit cu tensiune in jur de 13.

__________________________________________

Varsta inaintata, faptul ca e prima sarcina, problema de vedere sunt elemente care obliga cezariana. Si pe scrisoarea medicala de la cardiolog este trecuta aceasta indicatie.

Luni merg la medicul de familie, dar trebuie sa-mi fac programare si la oftalmolog.

___________________________________________

Singurul lucru care m-a emotionat in aceasta seara a fost cand m-a intrebat cardiologul varsta sarcinii si cand a exclamat: "Mai aveti putin".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu