Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 februarie 2011

Am rezistat o saptamana!

In urma cu exact o saptamana intram in concediu. Atat am rezistat sa stau departe de job. Astazi am mers la Tele M pe la 13.00, dar am asteptat momentul de dimineata. Imi venea sa ma imbrac, sa-l iau pe Zombie si sa ma duc la serviciu, ca pe vremuri.

Toata lumea a ras de mine, pe buna dreptate. Le-am explicat ca ma plictiseam acasa si ca simteam ca innebunesc daca raman in casa. Unde sa ma plimb? Ningea prea tare. Asa ca m-am dus sa fac stiri. Si m-am simtit bine! Am uitat de emotii, am uitat pentru cateva ore ca va urma ce va urma.

Am plecat la 17.30 spre casa, cu autobuzul. Zombie a adormit in 28 pentru ca era cald. Am mers pe jos de la job pana in statia de la Rond Triumf si a cam inghetat chiar daca avea haina pe el.

Ii mai vad pe colegi vineri, cand duc concediul, dar atunci nu cred ca pot sta.

Sambata vine tata sa aduca de la Piatra Neamt patutul pentru Alexandru. Astazi l-a cumparat, din Bacau. Va fi primul cadou pe care i-l fac bunicii. Abia astept sa il asez in dormitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu