Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 februarie 2011

Dan Diaconescu ar trebui sa fie mandru!

Ieri s-a mai consumat un episod jenant la Realitatea. In banda de sus a ecranului, unde sunt News Alert-urile, era titrat - Suna la RTV si castigi 10.000 euro. Primul impact a fost naucitor, pentru ca in platou se discuta despre Mondial, parca. Si nu intelegeam pentru ce se da premiul. In urmatoarele propozitii am vazut ca se ofera bani celui care ghiceste "cine este Regina" - in scandalul din vami.

Consider ca o televiziune care se respecta nu trebuie sa ofere bani, in genul OTV.

Dupa cateva minute, se posteaza pe ecran o fereastra cu jurnalistii RTV care raspundeau la telefoane si notau mesajele de la romani. Dedesubt scria - "telefoanele suna non-stop, mii de mesaje...". Iar m-am gandit la OTV!

S-a anuntat, tot pe banda, ca la ora 9.00 se spune cine e Regina. Nici la ora 9.30 nu se facuse anuntul! M-am enervat si am schimbat canalul cand am vazut-o pe Cristina Dragotescu multumind romanilor care au sunat.

E marti, 22 februarie, ora 8.26 cand scriu si aud la Realitatea ca nu s-au dat banii si ca romanii sunt sfatuiti sa sune si sa trimita mesaje despre Regina Vamilor. Dan Diaconescu ar fi dat banii in aceeasi seara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu