Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 ianuarie 2011

AMR: 27 zile

Unii se bucura ca plec (cei mai multi). Ma bucur ca mai sunt unii care nu se bucura!

Mi-am luat analizele si am gasit explicatia pentru starea de rau pe care am avut-o saptamana trecuta, cand aproape am lesinat si doua ore m-am chinuit sa vad ceva la calculator. Credeam ca e o cadere de calciu. Nu, e fier putin. Se intampla foarte des in trimestrul al treilea de sarcina. Probabil ca o sa-mi dea niste suplimente de fier.

O sa mananc mai multe legume care contin fier si cred ca o sa raresc cafeaua.

4 comentarii:

  1. eu cred ca ar trebui sa nu mai bei deloc cafea... Si eu ma bucur ca pleci, in felul acesta vei putea avea mai multa grija de tine si nu am sa mai aud ca ai stari de lesinuri sau vezi stele in fata ochilor

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa fie tare "interesant" fara tine la Tele'M! Te rog sa-ti predai si telefonul, ca sa fie asa mai interesant. Cat despre mancare...Giani, iti aduci aminte cand mancam eu si cu Ralucuta ca spartele si te corupeam si pe tine :)))


    P.S. Apropo de mancare, ce ai spune de o pizza? (din aia de langa Palat :P )

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha, sa stii ca in cele 7 luni cat am eu acum am mancat pizza o singura data. Asa ca, mi-e pofta, normal.

    Bafta la munca! Nu mai sta pe blog, ia si munceste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca nu stau numai pe blog, mai fac si stiri. Dar trebuie sa ma intelegi si tu ca-mi este dor de tine si de casa. Si cum am o pauza butonez :P ca sa ma rupt de viata de aici. Nu ai idee ce fericita sunt cand vad cate o postare noua! (mai stiu si eu ce se intampla cu tine si ce gandesti) ...

    P.S. Miss y!

    RăspundețiȘtergere