Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 decembrie 2010

Ma doare spatele de mor!

Statul la calculator in pozitie incorecta. Greutatea. Intinderea ligamentelor. Poate frigul. Toate sunt cauze ale durerii de spate. Le-am citit de aseara de zeci de ori din cele doua carti uriase despre sarcina pe care le tin in permanenta in pat, cu mine. Scrie acolo ca durerile apar intre lunile 5-7. Si au aparut! Si le urasc! Si ma gandesc cu groaza ca o sa ma insoteasca mult si bine!

Am incercat sa fac niste exercitii fizice speciale. Nu mi-au trecut durerile. Nu am voie sa iau nicio pastila.

Trecand peste acest disconfort (50% dintre femeile insarcinate au dureri de spate), trebuie sa spun ca o prietena buna, foarte buna, a ramas si ea insarcinata. Nu ii dezvalui identitatea pentru ca nu doreste acest lucru. O va face ea la momentul potrivit.

M-am trezit dandu-i indicatii despre sarcina si povestindu-i toate problemele prin care am trecut eu. Credeam ca fac ce trebuie, abia apoi mi-am dat seama ca am speriat-o pe biata fata. O sa te doara capul, o sa te doara spatele, o sa fii nervoasa. In timp ce-i turuiam chinurile sarcinii, mi-am dat seama cat de mult rau ii fac. Si i-am spus ca exista si parti frumoase. Si am sfatuit-o sa se bucure de ideea ca va fi mamica mai mult decat am facut-o si o fac eu.

Ii doresc sa aiba o sarcina usoara! Nu stiu cand ne vom revedea (ea este in Bucuresti, eu la Iasi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu