Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 noiembrie 2010

Vreau sa fie decizia mea!

Astazi, cel mai mult imi doresc sa intru in concediu prenatal! Sa stau acasa, sa citesc, sa ma plimb cu Zombie, sa ies din tot ceea ce inseamna presa, sa incerc sa uit mizeriile din acest oras, de magariile care se fac in aceasta tara!

Nu mai e mult pana atunci, jumatatea lunii februarie 2011. Dar parca as vrea sa treaca timpul acesta mai repede!

Ma gandesc cu groaza la ce pregateste Guvernul Boc, la hotararea cu reducerea concediului de crestere a copilului. Poate eu as vrea sa ma intorc la munca dupa un an, dar as vrea ca aceasta sa fie decizia mea, nu sa ma oblige domnul Botis!

Prin urmare, ma alatur protestelor initiate pe aceasta tema.

Intr-o tara in care nu exista suficiente crese, intr-o tara in care bonele sunt bunici, vecine, verisoare, studente, intr-o tara in care aceasta meserie nu este legiferata, nu are cum sa vina Guvernul Boc sa ma oblige sa-mi las acasa copilul de 1 an!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu