Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 noiembrie 2010

De ziua mea am ramas fara telefon!

Cine va incerca sa ma sune sa ma felicite sa nu se sperie. Nu mai am telefon. S-a stricat.

Singura solutie este sa imi scrieti pe net. O sa tin calculatorul deschis cat mai mult astazi.

E ingrozitor fara telefon!!!

Despre ziua mea prefer sa nu vorbesc acum.

O sa postez fotografii (cand le voi primi de la colegi) si atunci o sa ofer explicatii amanuntite.

Au fost si bucurii si nervi. Bucurie a fost ca au venit sa ma vada Adnana, Diana si Alina. Tot bucurie a fost ca a venit Dan Mindruta sa ma felicite de ziua mea (superb buchetul de trandafiri, Dane).

Bijuteriile primite de la colegi sunt FRUMOASE!!!

Florile, la fel. Le-am asezat intr-o galeata, atat sunt de multe.

De la un coleg am primit o carte (poate cel mai de suflet cadou primit astazi).

In rama de la Diana am asezat fotografia cu mine si cu Iulian, in care suntem fericiti ca vom fi parinti. O sa inlocuiesc fotografia cu cea a copilului nostru, in aprilie.

Am primit halat plusat si papuci pentru maternitate. Cadoul asta chiar m-a emotionat! Cum trece vremea!!!

Si toate telefoanele primite! Poate de asta s-a stricat telefonul meu! Am vorbit nonstop.

Le multumesc tuturor celor care mi-au fost astazi alaturi, mai ales lui Veve pentru euforie si buna dispozitie!

Ar trebui sa fiu in al 9-lea cer de bucurie, dar nu sunt, din pacate. Nu ma bucur suficient pentru minunile care mi se intampla. Si e doar vina mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu