Totalul afișărilor de pagină

vineri, 12 noiembrie 2010

Ce face copilul meu

Isi sugea degetul de la o mina, iar cealalta mina si-o tinea la cap, ca si cum s-ar fi gandit la ceva.

Apoi i-am vazut degetele de la mina, firave, ca niste fire de par.

Cu un picior ma lovea in burta, spasmodic.

Asta facea copilul meu astazi, la pranz, cand l-am "inspectat" la ecograf. E ca si cum as monta o camera de supraveghere si as analiza comportamentul cuiva.

Am ris cu pofta vazand ce nazdravanii poate sa faca o fiinta atat de mica!

Inca nu stiu ce port in pantece. Nu stiu daca sa-l strig Alexandru sau Alexandra.

Trebuie sa astept trei saptamani. Atunci vom face morfologia fetala si atunci va fi dezvaluit misterul.

In doua saptamani copilul meu a crescut mult. Diametrul biparietal s-a marit cu un centimetru. Iarasi spun, e un lungan si un capos!

Mi-e drag si il iubesc ENORM chiar daca nu ii disting trasaturile fetei, chiar daca nu stiu ce culoare vor avea ochii lui, sau daca parul ii va fi cret ca al meu! E atata mister in povestea asta si atata nerabdare in capul si in sufletul meu!

In curand ajung la jumatatea sarcinii (20 saptamani). A zburat timpul foarte repede. Oare asa ma voi simti si in luna a 8-a, cand abia voi urca scarile pana acasa?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu