Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 septembrie 2010

Asa arata doi oameni fericiti!

Am fost in acest sfarsit de saptamana la Piatra Neamt, la nunta unui var venit din Anglia. S-a casatorit religios si a facut petrecerea la Bicaz.

Am dansat toata noaptea si m-am distrat. Fotografia este facuta la aceasta nunta.

Dar eu si Iulian radiem si pentru ca urmeaza sa fim parinti! Copilul  nostru se va naste in primavara lui 2011. Iulian si-ar dori sa fie o fetita. Toata lumea spune, insa, ca eu nu pot fi decat mama de baiat. Imi doresc inainte de toate sa fie un copil sanatos, imi doresc sa fiu sanatoasa si sa am grija de el. 


Acest copil este minunea lui Dumnezeu. Este un copil asteptat si dorit. Ani de zile am cochetat cu ideea de a infia. Voi distruge toate buletinele de analize in care scrie infertilitate si sterilitate!


Asa ca, in ciuda tuturor lucrurilor urate care mi se intampla si care mi se vor intampla, am pentru ce sa lupt. Cand Dumnezeu mi-a facut un asemenea dar, daca nu as avea grija de el ar insemna sa-i starnesc mania!


Ne-am gandit deja la nume. Daca va fi fata se va numi Alexandra Anastasia. Iar daca va fi baiat, numele sau va fi Alexandru Cristian.


De ce Anastasia, pentru ca inseamna Invierea Domnului, iar eu ar trebui sa nasc chiar inainte de Paste. Ce poate fi mai frumos?!


Sunt un om fericit, suntem doi oameni fericiti!

5 comentarii:

  1. Fericire si multa multa sanatate! Dumnezeu sa va ajute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!Se citeste pe chipul tau fericirea.Esti un om bun si meriti ce-i mai frumos de la viata.Sa iti ajute Dumnezeu si sa te bucuri, sa va bucurati de minunea ce va sa vina.

    Cu drag,
    Geanina Olaru

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, Geanina!

    Stiu ca te bucuri pentru mine! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si fericire, pentru ca meriti. Cand treci prin Iasi vii direct la mine sa vezi cum ma rotunjesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar face mare placere dar sunt asa departe.
    Partea cu ,,rotunjirea siugur o voi pierde dar poate cand voi reveni in tara imi arati direct ,,Minunea''.

    Sa ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere