Totalul afișărilor de pagină

marți, 31 august 2010

Aduceri aminte

Sunt intr-o pasa proasta. Foarte proasta. Iar eu cand intru intr-o asemenea stare incep sa ma gandesc la trecut, nu la viitor. Nu sunt genul optimist, constructiv. Din pacate. Prin urmare in aceasta seara incep sa perorez pe tema "Ce-ar fi fost daca...".

Bineinteles ca nu voi putea sa epuizez totul intr-o postare. Care ar mai fi farmecul?!

Am multe lucruri de povestit. Atat de multe, incat ma gandesc serios sa scriu o carte. Am colegi care au facut-o si i-am invidiat pentru curajul lor. Iar Gianina Mihaela Munteanu poate fi acuzata de multe, dar nu de lipsa de curaj (asa se intampla cand iti mor laudatorii, ajungi sa stai in fata oglinzii si sa iti spui cat esti de desteapta).

1) Ce-ar fi fost daca as fi ramas sa lucrez la Monitorul de Iasi

Anii de la Monitorul de Neamt, sub conducerea lui Alexandru Leonte, apoi anii de la Monitorul de Iasi, sub conducerea lui Toni Hritac reprezinta inceputul carierei serioase de jurnalist. Pentru ca debutul in presa a fost la Radio Terra Piatra Neamt, ca prezentator de stiri. Acolo a fost nebunia de inceput, a fost perioada in care banii nu contau deloc. Dar scoala Monitorul m-a dezmeticit si m-a maturizat. Nu intr-atat incat sa ma faca sa raman pe baricade. Dragostea a fost mai puternica decat profesia (ce sa-i faci, iubirea este oarba la 22 de ani).

Ce-ar fi fost, oare, daca cineva m-ar fi zguduit puternic de umar si mi-ar fi spus in 1999, fata mea, stai cuminte la serviciu, dragostea trece, vei pierde totul. Nu a fost langa mine un asemenea om. Dar l-ar fi ascultat, oare, Gianina pe acel om? Gianina era atunci "ca un caine dezlegat". Vorbele ii apartin Monei Dirtu si ii multumesc pentru ele. Ii multumesc acum, pentru ca atunci am plans cand mi le-a spus. Am plecat la un nou proiect, alaturi de niste oameni care nu au reusit sa faca mare lucru. E vorba de Universul. Am avut posibilitatea sa ma intorc la Monitorul dar am refuzat. Prin urmare, cand am cerut eu ajutor, in 2000, nu l-am mai primit. Si e foarte bine ca s-a intamplat asa. Am primit o binemeritata lectie de viata.

2) Ce-ar fi fost daca Ziarul ar fi rezistat pe piata?

Inainte sa ajung la TV BIT Antena 1 am fost cateva luni la Ziarul. O sa caut sa vad daca mai gasesc un numar al acelui ziar. Mi-e dor de echipa care era atunci, de sedintele cu Eduard Calota. In schimb, ma arde sufletul cand imi amintesc cum ne-a spus Edi ca Ziarul va muri, ca investitorul nu-si mai permite sa-l tina. Ce-ar fi fost, oare, daca altcineva ar fi preluat Ziarul cu acea echipa?

In postarea de maine o sa vorbesc despre Ziua de Iasi. Da, am scris corect, Ziua de Iasi, actuala Buna Ziua Iasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu