Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 august 2010

Piatra Neamt nu mai e PERLA Moldovei

Am regasit municipiul Piatra Neamt mai prafuit ca niciodata si la propriu si la figurat. In fiecare dimineata cand ies cu Zombie la plimbare (in jur de 6 dimineata) strangem gunoaiele aruncate pe spatiile verzi. Ma doare sufletul sa vad o doza de RedBull aruncata pe gazon, langa flori. Dar am lasat anumite gunoaie de pe o zi pe alta, ca test, sa vad daca cei de la salubritate trec sa-si fca datoria. Si vorbesc de o zona centrala, de Casa de Cultura din Piatra Neamt. A doua zi gunoaiele erau la locul lor si erau chiar mai multe.

In aceasta dimineata, in timp ce eu strangeam hartiile si pungile, muncitorii de la salubritate au trecut tacticos pe langa mine, cu maturi, saci menajeri si carucior. Nici nu s-au uitat sa vada ce fac.

Alte lucruri care nu-mi plac, bancile au fost rupte de golani, nu au mai fost reparate, nici revopsite sau relacuite.

E criza si la Piatra Neamt. Am vazut multi caini comunitari, unul chiar m-a atacat pe strada. Evident, tinta era Zombie.

Iar aseara era sa ma calce o masina pe trecerea de pietoni in fata Teatrului Tineretului. Era un baietas cu o masina puternica, din aia specializati sa ucida copii de 4 ani pe trecerea de pietoni. A intrat cu peste 100 km in curba, a trecut razant pe langa mine si si-a cintinuat goana pe bulevard. Apoi am urmarit motocicletele care facea curse prin oras. Niciun politist nu era sa-i opreasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu