Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 august 2010

Lucrurile bune trebuie salutate, Aurel Dobasu

Aurel Dobasu a comentat postarea mea legata de noul Piatra Neamt si arata ca Tele M a difuzat reportaje cu realizarile marete ale primarului Gheorghe Stefan, exact in campania electorala din 2008.

Da, Aurel, am difuzat acele reportaje si am facut comparatia cu nerealizarile primarului Gheorghe Nichita, dar in acel moment Piatra Neamt era exact ca o statiune montana cocheta si merita toate aprecierile noastre.

Intre timp, Gheorghe Stefan si-a mai potolit harnicia. Exact asta am sanctionat eu.

Asa ca, Aurel, comentariul tau e ZERO.


Piatra Neamt e inca inaintea Iasului in multe privinte. Am colegi care au mers vara asta la Piatra in fiecare week-end la strandul de pe malul Bistritei. Am vazut zeci de turisti facand poze fantanei din parcul Stefan cel Mare (e o fantana muzicala, poti asculta in boze arii celebre, iar seara fantana este dotata si cu un joc de lumini). Sunt foarte multi oameni care merg cu telegondola. Sunt multe lucruri frumoase in Piatra Neamt, dar sunt si lucruri urate. O parte le-am sanctionat in postarea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu