Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 iulie 2010

Lucian Bolcas: "Acestea nu sunt uscaturi, acestea sunt putregaiuri"

A fost emisiunea "Adevar sau Provocare". Mi-a placut materialul video, dar mi-au placut teribil discutiile din platou.

E clar ca voi gandi subiectul acesta cu oarecare subiectivitate si frustrare, deoarece cazul a fost semnalat de Tele M si forurile superioare ale magistratilor au tratat cazul "Acrasmaritei" cu aroganta si superioritate.

Doamna judecator a scapat basma curata.

Cei din platou au creat senzatia ca se va mai putea intampla ceva cu acest magistrat. Nu se va intampla nimic. CSM nu are cum sa dea o alta decizie decat cea primita de postul nostru de televiziune. Acea adresa in care ni s-a explicat pe cateva pagini cum a gresit doamna judecator, dar cat de tarziu am semnalat noi cazul asta! Sfidator!

Postez acest mesaj, insa, pentru a-mi exprima respectul pentru avocatul Lucian Bolcas, pentru curajul de a califica faptele Cameliei Acrasmaritei.

M-a frapat interventia Monei Pivniceru. Cei de la RTV au folosit pe material o bucata din interviul acordat de doamna Pivniceru postului nostru de televiziune. Acea declaratie dura a fost data fara sa stie despre ce magistrat este vorba. I s-a povestit un caz fara nume si doamna Pivniceru a fost socata de ce poate face un judecator.

Cand a venit in platoul de la Tele M si a discutat despre acest caz, aflati ca doamna Pivniceru a incercat s-o apere pe doamna Camelia Acrasmaritei. Si ne-a acuzat pe noi ca nu stim ce spunem! Acum, la Realitatea TV, Mona Pivniceru a fost dura, a pozat in magistratul corect. Nu mai era in Iasi, era la Bucuresti, o vedea o tara intreaga. Imi pare rau ca nu le-am dat celor de la RTV si acea bucata din discutia de la Martor Incomod. Ar fi fost frumos sa difuzeze in timpul dezbaterii un minut din discursul Monei Pivniceru si apoi s-o intrebe de ce atunci a aparat-o pe Camelia Acrasmaritei.

Inchei prin a spune ca are foarte mare dreptate in ce spune si Tudor Octavian, ca ii este frica de un asemenea sistem, ca toti sunt mana in mana, ca toata lumea stia de acest caz (sa intelegeti prin toata lumea, toti judecatorii ieseni).

Ma bucur ca subiectul tratat de Tele M la Martor Incomod a fost preluat de cei de la Realitatea TV. Imaginea Cameliei Acrasmaritei, mestecand guma, sfidatoare, in fata reporteritei de la Tele M, va ramane in mintea multor romani, sunt sigura!

Mai trebuie sa spun ca in ziua in care mi se lua interviul in fata Palatului de Justitie din Iasi, cobora scarile, in spatele meu, un batran garbovit. Si i-am spus colegului meu de la Bucuresti, "ce sanse crezi ca are amaratul ala cand intra in sala de judecata sa castige un proces. Niciuna. Eu nu mai cred in justitie. Si nu din cauza Cameliei Acrasmaritei, a magariei facute in timpul procesului, ci din cauza CSM, a Ministerului Justitiei, a Presedintiei, DNA si ANI. Au fost sesizati si nu au facut nimic. De asta nu mai cred in justitie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu