Totalul afișărilor de pagină

marți, 1 iunie 2010

Concert sublim

Aseara am fost la un spectacol-concert la catedrala romano-catolica.

Maia ne-a incantat cu texte din Cartea Genezei, Cartea Exodului, Cartea Profetului Isaia, Psalmii 32, 15, 29, 41, 50. Am plans ascultand "Regele David" si "Ce-ai sa te faci, Doamne, daca mor?" de Rainer Maria Rilke. Tot de Rilke "Tu nu socoti ca-i blasfemie..." si "Orivirea sinte-mi-o", "Din viata Mariei", "Din ceaslov", "Vecine Dumnezeu" si "De s-ar lasa tacerea grea".

Alexandru Morosanu - violoncel si Tatiana Morosanu - pian ne-au tulburat cu interpretarea lor, Din program: ARIOSO (Bach), KOL NIDREI (Max Bruch), SERENADA ROMANA (Constantin Dimitrescu), LEBADA (Camille Saint-Saens), LARGHETO&RONDO (Mozart), AVE MARIA (Franz Schubert)

Marcel Costea - orga - a interpretat TOCCATA SI FUGA IN RE MINOR (Bach) si TOCCATA (A.Knevell). M-a impresionat cum a sunat orga in catedrala imensa, luminoasa, frumoasa, eleganta.

Am plans ascultand vocea sopranei Cristina Radu si m-am gandit cum isi pune Dumnezeu harul in oameni, cum ii insemneaza, cum ne daruieste asemenea voci sa ne vindece, sa ne bucure, sa ne trezeasca.

O ora si jumatate m-am simtit in Rai, a fost o rugaciune fantastica - poezie si muzica.

M-am bucurat sa-i vad alaturi pe PS Petru Gherghel si pe IPS Teofan. M-am bucurat sa vad atatia tineri la spectacol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu