Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 aprilie 2010

Lipsa de respect

Dupa mini-vacanta de 5 zile (petrecuta si in Iasi si in Neamt) m-am intors cu pofta de munca la job (straniu, nu?). Numai ca la finalul zilei de luni, 26 aprilie, am primit o lovitura ingrozitoare. Unul dintre cei mai buni oameni cu care lucrez m-a anuntat ca pleaca la TVR. Ca a castigat un concurs (care a avut loc sambata, cu doua zile inainte) si ca vrea sa plece, dar sa nu ma supar.

Palma pe care am primit-o a fost extrem de usturatoare.
1. Mi-am amintit de oamenii care au lucrat la Tele M si care au avut bunul simt sa ma anunte ca pleaca la Bucuresti chiar si cu jumatate de an in urma (Izabela caragea, Violeta Bors, Ioana Hagi). Si mai pot da nume multe, chiar si de pe vremea cand lucram la TV BIT Antena 1.
2. M-am gandit la modul in care am lucrat cu acest om, la cata incredere i-am acordat.
3. Apoi m-am gandit la colegii mei, cati or fi stiut ca pleaca fata asta?
4. Si m-am scarbit enorm. Pentru ca imaginea de tanar muncitor, corect, talentat a fost dublata in permanenta de ceva mizerabil. As numi lipsa de respect ceea ce a facut fata asta. Ca sa nu merg mai departe cu analiza gestului. Morala - sa nu mai am incredere in NIMENI.

Sa ma explic: nu m-a deranjat unde pleaca. Tot respectul, a castigat un concurs la TVR, va lucra in cadrul unei echipe puternice, cu oameni profesionisti. Va fi un alt nivel in scurta ei experienta in presa. Cati dintre jurnalistii actuali au aceasta ocazie? Foarte putini. M-a deranjat faptul ca mi-a ascuns. M-a deranjat minciuna.

Vor putea spune toti cei nominalizati anterior cum m-am comportat cand mi-au spus ca pleaca in cateva luni. Cred ca i-am ajutat pe ultima suta de metri.

Dar asta e, cu cei care au stiut sa-mi stranga mana vorbesc in continuare. Cei care m-au plesnit peste fata, asa cum a facut ea, nu mai exista pentru mine. Pur si simplu nu mai exista.

Un comentariu:

  1. Problema pe care-o depistez in ce-ati scris nu e lipsa de bun simt a unora, ci acel "prea mult suflet" pe care-l investiti in oamenii cu care lucrati.

    Cred ca nu sunt singura care spune ca Tele M este scoala de jurnalisti a moldovenilor. Oamenii vin si pleaca. E un ciclu care se repeta in fiecare an.

    Sunteti sensibila fata de niste oameni care nu merita. Si episoadele astea sunt pana la urma o lectie de viata. Luati-le ca atare. In sufletul unora veti ramane oricum ...

    Ioana Hagi-Stan

    RăspundețiȘtergere