Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 aprilie 2010

Astazi pleaca din Iasi doi oameni dragi mie

In aceasta dimineata a plecat spre Italia nasa mea de cununie.
In aceasta seara, zboara din Romania si cea mai buna prietena - Loredana.

Mi-as dori si eu sa traiesc aceasta experienta. Macar o data in viata. Nu stiu daca as reusi sa fac asta. Ii respect pe cei care pot pleca din tara. Mi se pare extrem de greu sa lucrezi intr-o tara straina. Pe de alta parte, stiu ca suntem mai buni decat ceilalti in multe privinte. Daca nu mi s-ar recunoaste calitatile si as fi tratata ca un sclav nu cred ca as rezista acolo.

Un comentariu:

  1. nu ai avut niciodata sentimentul ca esti tratata ca un scalv in propria tara ? Iti dau un exemplu, muncesti o luna in strainatate , ma refer la doua persoane si iti poti permite sa iti cumperi masina si unde mai pui ca iti mai raman si niste bani de cheltuiala. In Romania cat trebuie sa muncesti ca sa iti cumperi o masina sa mergi la serviciu si nu numai ?

    RăspundețiȘtergere