Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 martie 2010

Zeul Macelului


Simbata am mers la teatru. Zeul Macelului, pusa in scena de directorul Teatrului National Iasi. Imi spusese deja Ovidiu Lazar ca premiera va iesi bine. Am ris mult. A ris si sala. Se joaca in Sala Studio Teofil Valcu. Nu-mi prea place intimitatea acestei sali. Actorii sunt prea aproape de noi. Am avut senzatia asta chiar daca stateam pe ultimul rand.

Comedia regizată de Cristian Hadji-Culea a obţinut Premiul „Laurence Olivier" pentru cea mai bună comedie a anului.

„Copilul unui cuplu loveşte cu o bâtă copilul altui cuplu şi îi sparge unu până la doi dinţi. Părinţii se întâlnesc pentru a rezolva conflictul în mod civilizat, pentru a deveni chiar prieteni, dar ajung la violenţă", povesteşte Cristian Hadji- Culea. „Spoiala de civilizaţie care ne desparte de sălbăticie e îngrijorător de diluată", spunea Yasmina Reza (autoarea piesei).

Durata spectacol 1h 20
Actori
Haruna Condurache
Oana Sandu (foto)
Călin Chirilă
Constantin Puşcaşu (foto)

Oana Sandu arata superb: corp suplu, picioare extrem de frumoase, subtiri si lungi. Costum elegant, pantofi impecabili. Modelul meu feminin. Un soi de eleganta crispata.

Comedie buna. Umor de calitate. Umor si tragic.
La final, m-a durut sufletul pentru lalelele albe strivite de Oana Sandu.

M-am simtit ok, relaxata, desi piesa mi-a vorbit despre ce se intampla cu multi dintre noi in aceste zile. Sub masca unor oameni civilizati se ascund monstri. Toti suntem monstri, asa este adevarat.

Seara am incheiat-o la niste amici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu