Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 martie 2010

Baba mea


Astazi a fost baba mea. M-am temut toata saptamana ca va fi o zi cu ninsoare, cu viscol si cu ger. Dimineata, cand am plecat de acasa spre biserica, erau cateva grade cu minus, dar era un soare superb (cu dinti). Cand am iesit de la biserica se incalzise bine, stresinile curgeau, pisicile iesisera din curti in drum, la fel si cainii, parca erau niste receptori de soare.

Ii multumesc Mihaelei pentru ideea superba de a ne plimba prin Gradina Botanica. Astazi doamnele au avut intrare libera. Am vizitat cateva sere, am ajuns si la azalee si camelii. Erau si cateva orhidee frumoase.

Cred ca cei de la Gradina Botanica ar trebui sa amenajeze un colt in care sa stai sa citesti o carte, sa stai pe net, sa trimiti mesaje. Sau pur si simplu sa stai in sezlong, sa asculti muzica din sera de exotice si sa te bucuri de imaginile frumoase.

Mi-ar placea sa fie asa anul acesta, insorit si linistit.
Nu m-am certat cu nimeni, nu m-a sunat nimeni sa ma deranjeze. Dimineata am discutat cu Dumnezeu, iar dupa-amiaza am stat cu sotul meu. Am facut cumparaturi, am gatit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu