Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 iunie 2014

Îmi sugera cineva că trebuie să reînvăţăm să fim fericiţi

Cred cu tărie că suntem nefericiţi doar din vina noastră. Avem aşteptări nerealiste de la viaţa pe acest pământ, iar lucrurile simple care ne-ar putea umple sufletul de bucurie imensă nu le mai vedem de la an la an. E ca o ceaţă peste ochii minţii. 

Cineva îmi sugera zilele trecute că trebuie să fim bucuroşi pentru ceea ce avem, pentru puţinul pe care îl avem. Şi că ne vom schimba fantastic dacă vom aduce pozitivul în viaţa noastră.

Prin urmare, mă gândesc să mulţumesc în fiecare zi pentru ceva.

Astăzi vreau să-mi exprim mulţumirea pentru că am un copil sănătos care mi-a spus aseară, la telefon, că mă iubeşte. Nu e puţin, e imens!

Alexandru, februarie 2014, la ziua unui prieten

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu