Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 ianuarie 2012

End of story

"Mama" unuia dintre cei doi bebelusi abandonati in spital a aparut si a doua zi. L-a luat pe copil in brate si i-a spus doctoritei ca vrea sa il ia acasa imediat ce se face bine. Am aflat ca acest copil a fost nascut la 6 luni, ca a fost o sarcina gemelara, celalat fat murind. Supravietuitorul avea 850 grame cand a venit pe lume. Era absolut normal sa stea in spital pana lua in greutate. Dar nu mi se pare normal ca "mama" sa il lase in grija medicilor si sa nu mai treaca sa-l vada. Acum nu mai conteaza ce a fost. Important este ca cel mic sa se faca bine si sa fie luat in familie.

Al doilea bebelus pare sa fie mai norocos. Chiar in ziua in care s-a externat prietena mea au aparut in salon cativa rezidenti, impreuna cu o doctorita. Tinerii au aflat ca baietelul bolnav de pneumonie va fi adoptat. Este exact ceea ce mi-am dorit eu!

Dumnezeu e mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu