Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 noiembrie 2011

Imi platesc intretinerea la zi, VREAU CALDURA!

M-am bucurat astazi cand am atins caloriferul si l-am simtit fierbinte. Am crezut ca ne-au dat caldura, dar m-am inselat. Facusera doar niste probe. L-am trimis pe sotul meu la Asociatie sa afle ce e cu bataia asta de joc. A aflat ca vor distribui agent termic abia dupa 19 noiembrie (de ziua mea).

La 20.00 aud scandal pe casa scarii. L-a auzit si Alexandru si a izbucnit in plans. Abia adormise mititelul. A iesit lumea sa faca scandal pentru ca au oprit caldura. Cu aceasta ocazie am aflat ca s-a facut o lista (ma mir, pe la mine n-a trecut seful de scara sa ma intrebe daca vreau caldura), si ca 11 familii au spus ca nu au bani sa plateasca.
Apoi am auzit o alta explicatie halucinanta din gura sefului de scara: de pe 19 noiembrie asociatia trece de la CET la Dalkia si dupa aceea se da caldura (!!!???). Ma indoiesc ca va fi asa. Daca pana acum CET furniza caldura iarna, din motive sociale, pe francezi nu-i doare sufletul de ieseni. Strainul stie una si buna: platesti factura, ai caldura, nu o platesti, stai in frig.

Dupa cum i-am vazut pe vecinii mei, ma tem ca vom ingheta in casa.

Nu stiu cum ne vom descurca in zilele urmatoare, cand s-au anuntat minime de -10 grade Celsius. Nu stiu ce vom face toata iarna. Sunt curioasa cat va fi factura la electricitate. Insa nu e numai asta: caldura data de caloriferul electric este ciudata, nu se compara cu cea obisnuita.

Imi pare rau ca nu ne-am facut curaj vara aceasta sa ne debransam si sa ne punem centrala. O vom face anul viitor! Sa se spele cu Dalkia lor pe cap!

Un comentariu:

  1. Asta este motivul pentru care anul trecut am facut imprumut, dar ne-am pus centrala. Noroc cu Maria! :) Jocul asta de echipa, cu intretinerea si banii vecinilor, e destul de riscant...

    RăspundețiȘtergere