Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 octombrie 2011

L-am dus sa vada Sfanta cat de mare a crescut!

Am reusit, cu voia lui Dumnezeu, sa-l ducem pe Alexandru la Sfanta. Joi, la pranz, cand iesise putin soarele, m-am urcat in taxi, cu copil si cu catel si am gonit pana la Mitropolie. Iulian l-a preluat peste gard pe Alexandru infofolitul si l-a dus sa-l inchine la racla sfanta. Cand mi l-a adus inapoi, baiatul meu era numai zambet! Plus ca mirosea frumos a mir. Cum sa nu fie bucuros si linistit cand anul trecut, pe 14 octombrie, a ascultat Sfanta Liturghie din burtica mamei lui? Am facut frig, m-a impins lumea, m-au durut picioarele si spatele, dar cele cateva ore petrecute in curtea Mitropoliei, lipita de zidul Palatului Mitropolitan, au fost o binecuvantare pentru suflet.

Mi-as fi dorit sa stau si eu la rand la moaste, dar nu m-am incumetat sa-l tin pe baiat in frig, mai ales ca este putin racit. In aceasta dimineata, la transmisia LIVE de la ora 6.00 de pe RTV am vazut o femeie tanara tinand un copil in brate. Avea pana intr-un an! Ii admir credinta, dar cred ca Dumnezeu i-ar spune acelei mame sa aiba grija de pruncul ei si sa vina la Iasi sa se inchine la Sfanta in alt an, cand copilul e mai mare. Si sa vina ziua, cand e mai cald afara si nu noaptea cand minimele au coborat pana la 3,4 grade Celsius.

Astazi am cautat pe toate canalele slujba de la Mitropolie. A transmis TVR insa abia la ora 10.00. Pana atunci, au tinut Iasul in fereastra B1TV si foarte putin RTV. Trinitas a preluat transmisia LIVE de la TVR 1, in conditiile in care mi s-ar fi parut normal sa transmita slujba postul religios. Incurcate sunt caile Patriarhiei!

Mi-a placut o fraza spusa de preotul grec care a adus la Iasi mana Sfantului Policarp: "Am vazut-o pe Sfanta Parascheva si parca doarme, asteptand venirea lui Dumnezeu. De fapt, dupa Invierea lui Hristos, moartea noastra este un somn". Cat de simplu si de frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu