Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 mai 2011

Vine Ziua Copilului!

Incepand de miercuri, 25 mai, am de gand sa particip la cateva evenimente din programul pregatit de ASCOR cu ocazia Zilei Copilului.

Manifestarile debuteaza pe 25 mai la ora 17.30, cu vizionarea unui film in Sala Iustin Moisescu, de la Mitropolie. Vreau sa merg pentru invitatul special - Maica Siluana Vlad (foto). Am urmarit-o in cateva emisiuni TV (a fost invitata si la Tele M) si m-a impresionat profund. Mi-ar placea sa o ascult discutand despre spretul la viata al copiilor.

Vineri, la ora 18.00, in aceeasi sala are loc o dezbatere cu tema "Viata, o taina a iubirii".

Sambata si duminica, in intervalul 12.00 - 18.00, ma pot plimba pe Bulevardul Stefan cel Mare si sa admir fotografiile expuse. Tema expozitiilor este "Bucuria de a fi copil".

Apoi, la ora 17.00, la pot plimba cu Alexandru din Copou pana la Mitropolie, la Marsul Vietii. Am fost si anul trecut, cu o luna inainte sa raman insarcinata. Tot drumul m-am rugat la Dumnezeu sa faca o minune cu mine. Si a facut - mi l-a daruit pe Alexandru! La ora 19.30, duminica, in fata Mitropoliei, pe bulevard vom putea aprinde lumanari in memoria copiilor nenascuti. Este un eveniment care face bine la suflet si la minte!

Miercuri, la Catedrala Mitropolitana se citeste acatistul Sfantului Stelian - ocrotitorul pruncilor si al mamelor. Slujba incepe la ora 18.00. Iar la ora 19.00, in Piata Unirii, va fi facuta o cruce din lumanari, tot in memoria copiilor nenascuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu