Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 mai 2011

Sper ca ancheta de la DNA Iasi sa se lase cu DEMISII

Intr-o zi marcata doar de scandalul maniaco-depresiv din familia Columbenilor, dupa-amiaza "explodeaza" o "bomba" la Consiliul Judetean Iasi. Vicepresedintii au descoperit langa tocul usilor de la birou camere de supraveghere.

Ascultand declaratia lui Constantin Adascalitei data pentru RTV privind existenta unor grupuri de interese mi-am frecat mainile in asteptarea unor "bombe" de presa. Dar nu a fost asa. DNA a revendicat camerele/microfoanele (sau ce-or mai fi obiectele acelea) gasite in tencuiala.

Povestea isi pierde din frumusete. Un angajat de la DNA nu si-a facut treaba profesionist. A montat echipamentele de supraveghere si a lasat urme. Victor Chirila a gasit praf de var pe jos si si-a dat seama ca s-a tencuit recent in biroul colegului sau de la PSD. A mers in biroul sau si a gasit repede "spionul din perete". Astazi l-a scos in fata jurnalistilor.

Sper sa se lase cu demisii la DNA Iasi. E total neprofesionist ce-au facut in aceasta ancheta.

Si mi-as dori sa aflu ce dosar ii vizeaza pe cei doi vicepresedinti. Sau poate il vizeaza si pe Simirad. Presedintele nu era astazi in institutie. Sa fi plecat strategic din Iasi?! Mi-e greu sa cred ca poate intra cineva in CJ, sa planteze echipamente in doua birouri iar seful institutiei sa nu stie.

Voi urmari acest subiect!

Un comentariu:

  1. Ce rau imi pare ca nu nu sunt acolo :D Tare mi-ar mai fi placut! Pe vremea mea nu se intamplau atatea :D Loveam ca intr-o piatra sa scot un subiect bun si acum uite cum ies singurei si vorbesc...Off...of... Ce vremuri :D

    RăspundețiȘtergere