Totalul afișărilor de pagină

vineri, 22 aprilie 2011

Alexandru pleaca in prima lui excursie

Sambata dimineata plec la Piatra Neamt, la parintii mei. Acolo fac sarbatorile de Paste. Iulian este de serviciu la Realitatea si atunci am decis sa plec acasa. Merge si Zombie cu noi.

Duminica, Alexandru va implini 3 saptamani. Saptamana viitoare mergem la medicul sau de familie sa ii verificam greutatea. Simt ca s-a ingrasat, arata altfel la fata si la corp, totusi am emotii ca nu a luat suficient in greutate.

La Piatra nemt ma asteapta cateva zile de rasfat! Sper sa fie vreme buna ca sa pot iesi cu baiatul la plimbare. Ieri am experimentat cum e sa plimbi ambii baieti. Intr-o mana il tineam pe Zombie in lesa, in cealalta aveam cosul cu Alexandru. Asa m-am plimbat prin cartier, aproape jumatate de ora, pana ce am simtit ca mi se rupe spatele. Ce sa fac, uit ca in urma cu ceva mai mult de doua saptamani ma operam. Cand sa ma odihnesc si eu, pe o banca, Zombie a fugit de langa mine, a traversat tot parcul dupa o "domnisoara in calduri". Asa ca am luat copilul si cosul si fugi dupa caine.



Din pacate nu voi putea merge de Inviere la biserica. Mi-e frica sa-l scot pe micut noaptea din casa. Dar vor aduce ai mei Lumina Sfanta.

Daca as fi ramas la Iasi, mi-ar fi adus lumina Mihaela Obada. Draga de ea a venit de la Bucuresti si a petrecut cateva ore bune cu mine. Alexandru a surprins-o placut: e un copil cuminte, nu a plans deloc, a stat sa-l fotografieze, a stat la ea in brate fara sa faca scandal.

I-a adus un costum dragut, decorat cu o broasca testoasa, ideea Andreei Marocico (multumesc, Andreea, imi plac broscutele testoase!). Mie mi-a adus pizza ca sa-mi satisfac prima pofta dupa nastere.

Nu stiu daca la Piatra voi mai gasi timp sa postez mesaje pe blog. De aceea, va spun tuturor "Sarbatori fericite si linistite".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu