Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 februarie 2011

Mi-e frica sa nu fi racit

Mama si tata sunt bolnavi. Smaranda a fost dusa de parinti azi-noapte la spital din cauza convulsiilor si a febrei de 40 grade. Sotul meu e racit si el. Bag in mine portocale si ceaiuri, ca sa nu se dezvolte boala.

Dimineata imi curgea nasul si stranutam. Chiar m-am simtit rau astazi. Am fost ametita, am avut multe contractii. Peste toate, proasta dispozitie. Poate si dupa cosmarul de azi-noapte cand am visat zeci de caini striviti de masini.

M-am "tarat" cu Zombie afara, merg ca un urs, sau mai bine spus ca un batran. Abia urc scarile pana la etajul 2. Am mers la medicul de familie, dupa primul concediu, apoi am mers la Tele M. Am stat de la 14.30 pana la 17.00. Am corectat cateva stiri, am mai vorbit cu colegii. Dar nu m-am simtit in apele mele. Nu puteam sta nici pe scaun, nici in picioare.

Am iesit cu Mihaela Obada la o pizza. Mai mult am mancat eu decat ea. E si normal, ea arata acum ca o veverita (e slaba!!!!!!!!). Am povestit cate in luna si-n stele. Ne-am amintit cum a crezut ea ca am dat-o afara, dupa ce am strigat intr-o zi sa plece acasa si sa ma lase in pace. A doua zi am intrebat in redactie unde este Mihaela si mi s-a spus ca nu mai vine deoarece a considerat ca am dat-o afara. I-am pus sa o sune si sa-i transmita ca a fost o neintelegere. Eram asa de nervoasa incat nu mai puteam sa ma uit la ea. Era la inceputul ei la Tele M.

Acum e in Bucuresti, ii merge bine, "binisor" ar spune ea.

Maine mancam prajituri si inghetata! Abia astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu