Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 februarie 2011

Lucruri pe care nu le-am facut de multa vreme!

Un coleg de serviciu imi dadea un sfat bun, in urma cu ceva timp. "Sa incerci sa faci lucruri placute si relaxante. Ultimele saptamani sunt IMPORTANTE pentru tine si pentru bebe".

Prin urmare, m-am hotarat sa fac lucruri la care nu ma gandisem sau pe care nu le puteam lua in calcul din cauza programului meu.

Astazi, la ora 8.00, deja amestecam ouale cu zaharul, laptele l-am fiert si i-am adaugat vanilie. Ce-a iesit?! ce-a iesit?! INGHETATA CU CIOCOLATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acum sta in caserole, la racit si urmeaza sa umple un sertar in congelator.
_______________________________

Fac o pauza pana atunci si citesc presa pe net. Voi reveni!

Un comentariu:

  1. Yam .... sa-mi pastrezi si mie o cupa :D Insa sincer cand vine vorba de tine si de mancare ma gandesc doar la sarmalute! Am gura "punga" :D

    P.S. Poate poti sa-mi pastrezi si mie o cupa de inghetata! Pup!

    RăspundețiȘtergere