Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 ianuarie 2011

Alexandru are 28 de saptamani

Am mers astazi la control. L-am vazut pe Alexandru. Iar statea cu mana la cap. Si eu stateam la fel cand mi se facea ecografia. Doctorita este multumita de cum decurge totul acum. Masuratorile indica exact varsta lui calendaristica. Statea in partea de jos, nu era agitat, ii batea inimioara. Parea calm chiar daca eu nu ma simteam bine (tensiune mica). Stresul.

De data aceasta am vazut si eu ca este ditamai baiatul! Intelegeti ce vreau sa spun..... :-)

Ne pregatim de concediu, mai avem foarte putin. La jumatatea lui februarie plecam acasa. Nu se stie pentru cat timp.

Am primit un sfat bun in aceasta seara, in perioada ramasa pana la nastere ar trebui sa fac doar activitati placute, relaxante. Sa merg in serele de la Gradina Botanica, sa merg la un spectacol umoristic, sa ascult muzica, sa ma plimb. Mi-e frica de perioada care urmeaza, acesta este adevarul.

Peste doua saptamani il voi revedea. Abia astept.

Un comentariu:

  1. TIC-TAC!

    Si daca ai primit si un sfat bun, acela de a face doar activitati placute si relaxante te astept la mine :D

    RăspundețiȘtergere