Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 noiembrie 2010

Maine este ziua mea! (a numelui, sarmalele urmeaza pe 19 noiembrie)

Maine este ziua arhanghelilor Mihail si Gavril, adica este si ziua mea. Este si ziua tatalui meu. Intotdeauna m-am intrebat de ce m-au numit ai mei Mihaela Gianina si m-au strigat Gianina. De ce oare nu m-au strigat Mihaela? Cum ar fi fost Gianina daca ar fi fost Mihaela?

Alexandra Anastasia se va numi fetita noastra. Cum o vom striga? Alexandra? Anastasia?
Alexandru Cristian va fi baiatul nostru. Il vom striga Alexandru? Sau Cristian?
Eu cred in puterea numelor asupra destinului.
De aceea, in cazul copilului nostru numele alese sunt "puternice".

Alexandru - Origine: Grecesc

Semnificatia numelui Alexandu: Alexandros = protector al barbatilor/al oamenilor.
____________________________________________________________________
Cristian - Origine: Latin
Semnificatia numelui Cristian: Christian = urmasul lui Christos
_____________________________________________________________________
Anastasia - Origine: Grecesc
Semnificatia numelui Anastasia: Invierea lui Cristos, a se ridica.
_____________________________________________________________________
Pentru Alexandra se repeta povestea de la Alexandru.

Saptamana aceasta copilul meu va implini 18 saptamani (adica sunt in luna a V-a de sarcina care cuprinde saptamanile 17, 18, 19, 20).

In curand vom face morfologia fetala. Abia astept sa-mi vad copilasul la 22 saptamani. Va fi mare!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu