Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 martie 2010

O zi plina

Dupa o simbata ciudata, extrem de ciudata, ziua de duminica a venit ca un balsam pentru trupul si sufletul meu.

Dimineata am mers la biserica. O slujba superba, linistitoare si tamaduitoare. Si toate rugamintile mele s-au implinit cand m-am trezit langa mine cu sotul meu. Era exact in momentul in care se impartaseau pruncii.

Am plecat de la biserica la gratar, in padure, pe CA Rosetti. Multa lume. Baietii s-au ocupat de gratar, iar fetele au mers la cules urzici, pazite de Mr. Z. M-am zgiriat, am cazut in apa, m-am murdarit ca o capra.

Am mancat ciuperci, morcov, dovlecei, cartofi, vinete la gratar. Superba masa.

Disconfort tot a fost din cauza unor tineri care au difuzat o muzica de clubbing obositoare. Au fost care si-au luat gratarul si au plecat in alta parte.

I-am stresat si noi cu muzica veche romaneasca pana si-au intors masina sa le bubuie lor in cap muzica.

Am mai avut parte de o surpriza placuta, asa ca inchei ziua frumos, fara scandal, fara certuri.

O sa pun si poze de la padure, dupa ce imi aduce nepotul cablul ca sa descarc pozele.

A venit primavara cu adevarat, 21 de grade Celsius, am stat in tricou, m-am si bronzat putin. O zi plina si superba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu