Totalul afișărilor de pagină

vineri, 12 martie 2010

NICHITA: Nu am candidat ca sa castig, ci ca sa dau un semnal

Seful PSD Iasi Gheorghe Nichita stia ca va pierde. A stiu cel putin ca presedintele PSD Victor Ponta il va sustine pe Adrian Nastase. De ce a mai concurat? Nichita e sinucigas politic?

"Eram favorit si vreau sa va spun ca as fi castigat, dar interventiile domnilor Iliescu si Ponta au fost foarte importante si decisive, cu atat mai mult ca dansul ramanea fara functie in cadrul partidului, iar eu cumulam doua functii. Am intrat in competitia asta nu atat din dorinta de a castiga, ci din dorinta de a da un mesaj. Mesajul era si pentru Adrian Nastase si pentru cei care au condus partidul pana acum si care nu mai vad sa spunem, din cauza intereselor personale pe care le au, nu mai vad interesele electoratului", a declarat Gheorghe Nichita pentru Tele M Iasi.

Constantin Adascalitei a fost chiar simpatic: "Daca ar fi sa plec de la proverbul romanesc , sigur ca in calitatea mea de candidat la sefia Organizatiei PSD, m-am gindit de doua ori cind am intrat in cabina de vot si am preferat sa merg pe ideea de patriotism local".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu